Geschiedenis


2009: Strategieverandering

Sorel: van functionele laars tot modische boot

In 2009 veranderde Sorel zijn strategie en stapte als hardcore outdoormerk de wereld van Design en Mode binnen. Sorrel kwam met een geheel nieuwe look en prachtige designs en ontwikkelde zich van een outdoor merk dat voornamelijk bekend is in de wintersport gebieden en poolstreken naar een complete lifestyle collectie voor in de stad.

De meest bekende modellen van Sorel zijn de Caribou voor heren en de Joan of Arctic voor dames. Deze Sorel’s behoren tegenwoordig tot de meest populaire modellen en zijn favoriet onder de outdoorliefhebbers maar ook Hollywood sterren als Brad Pitt en Kate Hudson.

Sorel combineert in de toekomst Stijl & Functie

Natuurlijk staan de Sorel winterboots voor kwaliteit en duurzaamheid. En hoewel ambacht voorop staat en Sorel in eerste instantie producten maakt die nagenoeg onverslijtbaar zijn, slaat ze een nieuwe weg in. Ook voor de toekomst wil Sorel de aandacht blijven trekken met modische modellen en de media blijven prikkelen met nog aantrekkelijkere designs maar natuurlijk altijd wel vanuit de overtuiging dat stijl en functie prima samengaan. 

Sorel maakt nog steeds voetafdrukken in de sneeuw, maar daar houdt het niet bij op. Stijl en functie worden gecombineerd in de bestaande classic modellen maar straks ook in de nieuwe modellen. Uiteraard zal Sorel er ook voor waarborgen dat het wandelcomfort ongekend hoog zal blijven.


Sorel, van een zomermerk naar een merk voor 365 dagen per jaar
Sorel wil niet alleen een merk zijn voor de winter, maar een merk voor 365 dagen per jaar. Voor het eerst in hun bestaan kwam Sorel in het voorjaar van 2011 met een zomercollectie uit.  

Onze best verkochte producten: